Referenser

Våra kunder berättar om deras upplevelse av Svedberga Parti AB

NTs Mark AB

”På vårt Totalentreprenadprojekt var Svedberga Parti AB till en stor hjälp när vi närmade oss slutet av projektet med leverans av växter och plantering av utemiljöerna. Tack för den snabba servicen och det väl utförda jobbet"

VD Fredrik PC

ELLEN & IRIS

"Jag har köpt in alla växter till mina projekt via Svedberga Plantskola under flera år och de håller alltid god kvalitet och bästa pris. Rekommenderar varmt"

Anna
    Trädgårdsdesigner